lördag 7 juni 2008

Smulpajer till kaffe



Finns det något härligare än doften av hembakat! Och vad kan vara enklare och godare än en smulpaj, som du snabbt bakar när det kommer gäster? en smulpaj går hem i alla åldrar och är lika uppskattad av vännerna som av svärmor och de minsta barnen. Vad sägs om en knäckig äppelpaj med vanötter, en kolapaj med lingon och pepparkakssmulor eller en bananpaj med maryland cookies-smulor när barnen vill ha något extra gott! citat från smulpajsboken.
Fråga efter boken Smulpajer till kaffe och dessert , Albert Bonnier Förlag
av Elisabeth Johansson i din bokhandel.
Njut av mina
smulpajs favoriter !
Elisabeth Johansson

3 kommentarer:

timelesshome annika sa...

Jag är så glad över dig min kära syster som är så otroligt kreativ. Jag önskar dig det bästa med allt du gör.
Kram stora syster

Heléne sa...

Hej!
Jag är på jakt efter din bok "Smulpajer: till kaffe och dessert". Den är slut hos internetbokhandlarna och jag har nu kontaktat Akademibokhandeln, som ska göra ett försök. Om det inte går, undrar jag om du själv har några ex och om jag i så fall kan köpa ett direkt av dig?? Recepten verkar så lockande...

Trevlig helg!

Mvh. Heléne
h.lindkvist@hotmail.com

Anonym sa...

Dess värre finns inte denna fantastiska bok (har lånat från biblioteket) att köpa någonstans! Hur kommer detta sig? Kommer en ny version ut eller vad är det frågan om? Vill så gärna ha denna bok!
Mvh//angelina.
angelinamenina@hotmail.com